Saturday, April 18, 2009

Trip Ke Rumah Baru

Assalamualaikum wbt...
Rasa teruja melihat pembangunan rumah aku yang aku kira dalam 80% pembinaannya...
Mungkin dah rumah sendiri kot... sebelum ni asyik menyewa je...
Tak sabar rasanya nak tunggu siap... Dalam kepala hotak ni dah plan macam2... tapi kena tengok budget jugak la... Orang cakap nak masuk rumah baru ni kena ada riban2 jugak...
tengok la nanti camna...

Sebenarnya aku just nak share gambar2 progress rumah aku... Dari Ladang kelapa saawit.. pastu depa tebang... buat lot satu2 untuk setiap jenis umah... banyak jugak la proses sebelum siap sebijik umah... Takut pun ada gak masa belum nampak rupa umah tu... biasa la.. sekarang ni macam2 hal... kes developer tipu la...

Alhamdulillah... setakat ni nampak cam ok la. Aku doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar.


Baru nampak rupa rumah dari sudut luaran la

View dari kawasan tepi rumah


Ni pulak view dari kawasan belakang rumah

Dari sudut penjuru... kira rumah aku ni kat corner la


View dari depan... masa ni mat bangla construction buat rumah ni sebagai port


Setelah beberapa bulan... dah ada nombor woo...


Padang permainan... betul2 sebelah rumah aku


Lorong depan rumah... banyak jiran2 aku esok ni


Ni kira gambar yang terkini la...


Home sweet home... bila la aku nak bleh dok ni???


This is the story of my life and I write it everyday...
I hope you're by my side when I'm writing the last page


0 comments:

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates