Sunday, April 19, 2009

From Penang to Sedim Eco Theme Park & Resort, Kulim

Assalamualaikum wbt...
Seperti kebiasaannya... perjalanan aku kali ini ke Sedim Eco Theme Park & Resort, Kulim.
Trip kali ni adalah atas urusan kerja... perkembangan staf tempat keje aku... Pada aku...tak kisah la urusan apa pun... janji bleh pi jalan2 tengok tempat orang.

Kat Kulim ni banyak tempat percutian yang menarik... salah satunya kat sedim ni la. Satu lagi yang spesel kat sedim ni adalah The Tree Top Walk. Senang cakap macam jambatan gantung la. Kalau tak salah aku... terpanjang kat asia ke dunia??? Nanti la aku check balik.

Kat sedim ni jugak... kalau ada kaki2 yang minat nak main kayak melawan arus deras... aku rasa kat sini sesuai... Dengar kata extream la jugak. Sapa2 yang berminat bleh la mai dan tengok sendiri... macam promote plak.


Aku bersama dengan Chip

Bro Tat, Bro Matt dan aku


Berjalan menuju ke Top Tree Walk

Apa2 hal..amik gambar dulu


Dalam banyak2 ni... yang kat depan (duduk) baju kaler kelabu tu kira saingan aku la.


Sekali aku tengok... dah macam panca sitara plak.


Apsal la depa bagi saingan aku dok kat belakang skali... nampak kepala ja. heheh


Adios... Peace Bro...


Akhir kata... Buat semua teman2... ku susun sepuluh jari pohon ampun dan maaf seandainya ada yang terqhentak hati. Cuma sekadar gurauan semata-mata. Especially to Bro Mat Bree... jangan marah bro... adik setahun jagung melawak saja. Ada peluang kita race lagi.

0 comments:

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates