Friday, April 17, 2009

From Penang to Genting Highlands

Assalammualaikum wbt...
Untuk kesekian kalinya... Trip aku kali ini adalah ke Genting Highlands...
Overall...aku enjoy... Maunya tak enjoy... semuanya free. Cuma bawa batang tubuh je...
Everything provided... hehehe.

Satu lagi yang menjadikan trip ni best... sebab aku lepak dengan kawan2. Apa lagi... Arbaie bujang kembali la... Lupa la jap benda2 lain yang menyerabutkan kepala hotak. Kesimpulan yang aku bleh buat... tempat ni adalah yang paling sesuai untuk orang yang nak perabih duit. Pastu untuk couple2... aku rasa port ni kira selamat la... dari pencegah maksiat. Tapi hukum Allah lu tak bleh lari beb. Muahaha.


Ini la benda yang dinamakan cable car


Salah satu panorama indah kat Genting Highlands ni


Pandai diorang buat bisnes kat atas ni... Nape la orang melayu dulu2 x penah nak terpikir???
Arena of Star...

View dari dalam bilik... First World Hotel


Muka Kekenyangan... lepas belasah maggie cup


Sebulan kat atas ni... maunya putih melepak muka...
Dok dua ari pun bleh jadi gebu....muahaha

Aku pun tak paham....
Hangpa nilaikan la sendiri...

I can't sing a love song like the way it's meant to be
Well, I guess I'm not that good anymore
But baby, that's just me...


0 comments:

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates