Wednesday, March 25, 2009

From Penang To Taman Negara, Pahang

Assalamualaikum...
Kali ni pengembaraan aku ke Taman Negara Pahang Darul Makmur plak.
Seperti biasa pengembaraan aku ni dah tentu dgn member2. Apa2 pun rating yang aku bleh bagi untuk trip kali ni...tiga daripada lima popcorn.

Bukan aku kata tempat ni tak best...
Tempat ni pun cantik... mungkin cuma aktiviti yang dianjurkan oleh pihak Taman Negara tak berapa nak mencabar bagi aku.

Walau apa pun...memori itu adalah suatu yang paling berharga...
Thanks to all members... kenangan bersama kalian semua tak mungkin dapat aku lupakan


Bergambar dulu... Baru sampai di Taman Negara setelah berjam-jam dok dalam bas
Dari kiri: Bro Shidi, Bro ZMS, Bro Jenal, Aku, Bro Tat, Bro Joe, Bro Radzi dan Bro Alam.

Lalulintas yang agak sibuk di pintu masuk Taman Negara.


Kenangan... aku bersama Tuan Hassan.


Yang tengah tu... sekali gua tgk... macam Datuk K.


Mana lagi cerah???

Mana lagi power???


View waktu pagi yang dapat aku rakamkan.

Aktiviti Hiking... Lepak sat setelah penat berjalan.


Finally... sampai gak kat atas puncak.
Puassss...


Indahnya ciptaan Yang Maha Esa.


Geng duit seringgit...(GDS)
Bukan GBS ok...(Geng Bas Sekolah)


Sorang lagi koroni geng duit seringgit.

0 comments:

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates