Tuesday, March 24, 2009

Berbasikal Keliling Kampung

Assalamualaikum...
Kali ni..trip aku tak jauh...
cuma keliling kampung dengan member kampung...itu pun aku baru je kenal.
apa2 hal pun kepala depa ni best...

Sebenarnya malu gak aku... bukannya apa... lepas berbeskal ni.. baru la aku tau...
ada lagi tempat kat kampung ni yang tak penah aku pi... siap ada view yang cantik lagi tu...
(tapi tak la malu sangat...sebab ni kampung mentua aku).

Aktiviti berbeskal ni baru je aku ceburi... kira ni trip pertama aku la untuk off road.
kalau setakat on road tu aku tak de la nak kisah sangat... pada aku pengalaman ni best...
mencabar la jugak pada aku yang level amatur ni...


Tempat pengumpulan ahli-ahli untuk berbeskal.

Stage Pertama...Meredahi Ladang Kelapa Sawit
(x mencabar langsung...hehe)


Stage Kedua...
Masa ni baru tau...mintak nyawa dulu...


Apa2 hal kontrol macho...


Proses mendaki bukit...
teruk jugak aku rasa...bagi aku yang beginner ni.


Ni la view kat atas bukit tu...
ada jugak tempat yang cantik kat kampung ni.


Ni geng yang last sekali sampai kat atas bukit.
(yang belakang tu merangkap adik ipaq aku)


Letih Beb...


Lepak sat...layan rokok dulu (hehe)


Perjalanan diteruskan...

Menuju ke bukit yang kedua...


Pancit beb... bukan tayar tapi aku la...


Finally... sampai jugak.
Alhamdulillah...


Setelah berjaya mengurangkan beberapa kalori...
Belasah plak berlori-lori...

Ekspedisi tamat.

0 comments:

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates