Friday, March 20, 2009

From Penang To Medan, Indonesia

A'kum...
Trip ni sebenarnya pada tahun 2006. Sesaje je aku boh untuk memeriahkan blog aku ni. Ada suka dan dukanya sepanjang trip aku ni. Part yang paling aku bengang... Sesampai je aku landing kat Medan Airport... kamera aku dah kena rembat. Hampeh betoi mat-mat Indon kat sana tu. So... terpaksa la aku mencari alternative lain untuk merakamkan aksi-aksi aku kat sana. Apa-apa pun aku redha. Mungkin ada hikmah di sebalik apa yang belaku...


Kat depan hotel. View membelakangi volcano. Hehe


Acara yang paling best. Apa lagi... melantak la. Kat Indon ni makanan kebanyakannya ala-ala nasi padang je... Kalau lu nak cari kepala ikan... tak dapat la gua nak nolong.


Lepak dulu sementara nak check in. Maleh nak berebut dengan Puan Quah.


Ala-ala cowboy

Nice view...


Volcano... tapi tak aktif la. Apa-apa pun kat Malaysia tak dak benda alah ni.


Gambar kat depan Hotel.


Lagi aksi kat depan hotel...


Volcano...


Gambar ni aku tak berapa nak ingat la. Kalau tak salah aku macam muzium je...


Naik bot merentasi Lake Toba. Cantik Siottt.


Kat perkampungan orang Batak. Makan budakkk...


Pn. Quah tengah mendengar briefing dari tourist guide.


Pintu masuk ke Perkampungan Batak.


Restoran Nasi Padang.


Peace Bro...

0 comments:

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates