Wednesday, July 1, 2009

Pameran Seni Lukis Pelajar-pelajar Malaysia - Jepun

Assalamualaikum wbt...
Akhirnya selesai jugak tugasan aku untuk hari ni... Walaupun rasa ralat skit cuz bos aku tak dapat nak hadirkan diri.

To Bro Shidi...
Takziah. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya.

Anyway...sepanjang tugasan ni... aku telah belajar sesuatu...
Pada aku... leceh nak handle benda2 yang bersangkutan dengan protokol ni. Semua benda mesti nak perfect. Mungkin itu dah jadi cara kita kat Malaysia ni nak sambut orang2 besar. Kalau nak bandingkan dengan orang putih... aku rasa depa lagi simple. Itulah hakikatnya. Apa pun aku hormati semua tu. camanapun aku bangga jugak... dengan adat yang kita masih ada ni la... membuatkan kita berbeza dengan depa.

Aku cuba bandingkan dengan Bagan Jaya...
Muhahaha... just simple and steady. Luv Bagan Jaya.



I like this pic...


Semakin pupus...



Kreatif...





Sayu je tengok gambar ni...
Seperti penantian yang tiada kesudahan.



Salah satu lukisan dari pelajar Jepun.



Dancing...


T.Y.T Tun Dato' Seri Utama (Dr.) Haji Abdul Rahman Bin Haji Abbas
D.M.K., S.M.N., D.U.P.N., S.P.D.K., D.P., D.M.P.N., D.J.N.
Yang di-Pertua Negeri Pulau Pinang.

Aku memang tak reti nak nilai gambar2 ni...
Pada aku bebudak ni memang berbakat dan kreatif.
Apa pun aku sukat tengok gambar2 nih.

0 comments:

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates