Sunday, June 28, 2009

Lagenda Budak Setan


Lagenda Budak Setan..... Katerina.... Lagenda Berakhir.....fuhhh.....novel berhantu yang penah aku miliki.... and masih dalam simpanan aku sampai skang......mule2 jus ada Budak Setan 1,2 n 3 je....when Ahadiat Akashah compilekan skali....aku beli lagi novel tuh...kaler biru keungu-unguan....yang lagi satu versi kertas kuning pun ader gak....betapa fanatiknye aku ngan citer Ahadiat yang satu nie.....mule2 aku malas je nak layan....sebab tak tau tahap kebes'annya.......aku kenal novel nie pun dari kawan lelaki aku...siap kutuk dier be4 aku bace........but when aku dah bace......argh.....serius...aku memang dah masuk lam citer penuh lagenda nie...x tau la pegang watak ape...yang pasti aku dapat bayangkan ia dalam keadaan yang sebenar...betapa indahnya garapan novelis terkemuka nie...mampu membawa pembaca sama2 menghayati kesengsaraan n penderitaan Kasyah...dan betapa setianya Kasyah kepada orang yang dicintainya...uhuk...uhukk.....Im really impress wif dis novel...Bermula dengan perangai Setan Kasyah di zaman sekolah...C.I.N.T.A.....telah menukarkan Kasyah menjadi pencita agung.....menemui cinta hati bernama Ayu...menganyam impian bahagia bersama...menyulam rindu berdua....aku masih ingat betapa sukarnya Kasyah di saat dia berduka..Betapa bahagianya Ayu dapat memiliki Kasyah biarpun seketika...betapa comelnya Athirah buat hati Kasyah..bukti cinta Ayu dan Kasyah...Begitu juga dengan Kate........Insan yang terlalu mengharap dapat memiliki Kasyah selepas Ayu...Along, Mak, En Sophian...n etc...Every character.....mmg mengkagumkan aku.....and then I am addicted to know what will happen next.....den...muncul Novel Katerina......kalo x salah aku...time tuh I was 18 years old.......all about Kate....Kate yang cuba mencuri hati Kasyah.....walaupun Kate tahu ayahnya itu x kan beri peluang..tok Kasyah menjejakkan diri sebagai menantu di rumah besar itu...!!!






lama aku tunggu pengakhiran citer duka nie.......lambat sangat aku rase......Last skali...Lagenda Berakhir....cam sedih lak.....aku beli kat Kedai Buku Jalan TAR...act..just drop by..tetiba ternampak plak novel...trus beli....tapi ramai pembaca x setuju sangat nga pengakhiran citer nie...urmh...dunno y....but Ahadiat Akashah......u're really wonderful...!!




Love 2 read novels from U........
Tak sabar aku nak menunggu projek Lagenda Budak Setan ni kat layar perak... walau pun aku jarang2 g tengok citer melayu kat panggung wayang... tp kali ni lain skit la... hehehe

0 comments:

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates