Tuesday, May 19, 2009

Aku, Dia & Volkswagen

Assalamualaikum wbt...
Agak lama aku tak update dengan post yang baru...
So... dalam keadaan yang ala-ala jiwang ni... aku terlihat la gambar si zurina ni kat blog ubi. Apa lagi aku rembat je la. Pada aku citer ni best. Pandai si ubi ni bermain dengan emosi pembacanya. memang aku minat gila citer ni satu ketika dulu. aku harap ubi akan ada dengan projek terbarunya.

Ntah la... tak jemu tengok watak si zurina ni... sweet babe. hehehe. mungkin juga kisah ni cam ada iras-iras perjalanan hidup aku. Sebab tu dapat feel lebih...cheewah. Apa pun layan la gambar zurina yang aku rembat dari ubi ni

zurina sketch

zurina colour

Buat teman yang mengerti....
Damai hati terang sudah
Perjalanan yang kita
Harung bersama
Pasti engkaukan bertanya
Apakah kita ini dijadi untuk mencari
Erti ikatan yang seakan dijanji
Kita insan yang berharapan
Engkau dan aku kasih dalam gelombang
Derita ku hanyalah semalam
Kau sentuh hatiku dan menggegarkan
Kemarau hiba telah ku bendung
Rampaian kasihku di danau hati rindu
Berdendang dan menari lagu kita

2 comments:

~ShErA~ said...

sapa teman yg mengerti tu?
bleh i tahu...
oooo...tau...tau..
kat i tak nak bg lagu ker?

~ShErA~ said...

ha'ah..ala-ala jiwang tgh mabuk bercinta kotttt..
jgn kebas bini orang sudahhhh..wakakaka

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates