Sunday, August 2, 2009

Malaysia VS Manchester United

Pada tanggal 18 Julai 2009...
Akhirnya termakbul juga hajat aku untu melihat team MU kat bumi Malaysia ni.
Walaupun Malaysia tewas... aku enjoy. Sekurang-kurangnya permainan yang ditunjukkan oleh skuad kebangsaan tidak mengecewakan. Mungkin setiap orang ada pandangan yang tersendiri... Mungkin juga MU tidak memberi 100% permainan mereka yang sebenar... tak kisah la... Syabas Malaysia.


Geng2 aku yang ke Bukit Jalil

Sesak... Nak masuk ke dalam stadium.


Pukul 3.00 pm dah masuk...
game start pukul 5.30 pm.


Antara reaksi penyokong MU


Anjing pengesan bom


Aku tak nafikan Cristiano memang hebat. Ketiadaannya memang dirasai...
tapi aku percaya... Fergie mesti ada backup plan.


Steady bro...



Stadium mula dibanjiri umat manusia...




Permainan bermula...


Permainan tamat.
Malaysia 2-3 Manchester United


1 comments:

btgfork said...

eleh...dawan a.k.a cendawan... baju hang tu beli kat pengkalan kubuq ka? hehehe peace

Post a Comment

fromSALAtoPENANG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates